fbpx

Roy
Katalog produktowy

3 edycje magazynu
6000
nakładu
16 stron mini customu
130 grafik internetowych
36 cytatów o stylu, modzie i życiu

Roy

Marka mody męskiej z trzydziestoletnią tradycją, polską produkcją i doskonałą jakością.

Projekt

Kompleksowa realizacja magazynu i obsługa social mediów.

Wykonanie

Dla marki Roy, producenta mody męskiej, przygotowaliśmy grafiki i opracowaliśmy kierunek komunikacji w kanałach social media. Estetyka i charakter komunikatów odwołują się do stylu kolekcji – naturalnych tkanin, smart casualu i dyskretnych detali. Zdjęcia wykorzystywane w grafikach podkreślają klimat marki i jej odbiorców. Minimagazyn stanowi alternatywną formę tradycyjnego katalogu marki, w którym poza bieżącą kolekcją klienta, zostały wykorzystane lifestylowe grafiki, opis i historia marki oraz inspirujące cytaty. W ramach współpracy zaangażowaliśmy także markę Roy w sesją zdjęciową aktorów Teatru Polskiego w Bielsku-Białej.


OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.