fbpx

Q-BATH
Kampania, magazyn firmowy, social media

22 zdjęcia wizerunkowe
10 godzin na planie
60 stron magazynu firmowego
78 postów w social mediach

Q-BATH

Debiutująca na polskim rynku marka akcesoriów łazienkowych premium, budowana na wieloletnim doświadczeniu firmy AWD Interior. Premierowa kolekcja Q-BATH to poszukiwanie innowacyjnych form i perfekcyjnych zestawień, dlatego marka korzysta z różnych materiałów – od naturalnych kamieni o oryginalnej strukturze po chromowaną stal, uzupełniając klasykę mniej standardowymi rozwiązaniami.

Projekt

Opracowanie i realizacja kampanii wizerunkowej, przygotowanie magazynu firmowego oraz komunikacji w social mediach.

Szczegóły projektu

Dla marki Q-BATH zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, która odbyła się we wnętrzach nowoczesnej Galeri Wnętrz MERA w Bielsku-Białej. Do współpracy zaprosiliśmy stylistkę i projektantkę wnętrz Gabę Kliś oraz fotografa Łukasza Kitlińskiego. Duet poznał się na planie programu TVN “Ugotowani” i od tej pory zrealizował już kilka wspólnych projektów, w tym okładkę magazynu “Czas na Wnętrze” uznaną za najlepszą fotografię wnętrzarską 2018 roku.

Zdjęcia z sesji znalazły się m.in. w magazynie custom publishingowym, który – od przygotowania koncepcji, przez redakcję, po skład i korektę – zrealizowaliśmy dla marki Q-BATH. W magazynie zaprezentowaliśmy nie tylko zdjęcia wizerunkowe, ale także m.in. ciekawe wywiady, inspirujące cytaty i wypowiedzi ekspertów. Q-BATH Interior Magazine to nie tylko atrakcyjna forma prezentacji oferty marki w kontaktach B2B oraz z klientem detalicznym, ale i angażujące medium  podkreślające prestiż prezentowanych w nim produktów. Naszą pracę doceniło jury Konkursu Biuletynów Firmowych, przyznając magazynowi I miejsce w kategorii.

Zwieńczeniem współpracy z marką Q-BATH było przygotowanie koncepcji prowadzenia kanałów social media w oparciu o przyjętą minimalistyczną estetykę.