fbpx

Myoko
Strategia, kampania wizerunkowa

60 postów do social mediów
31 zdjęć wizerunkowych i lookbookowych
14 packshotów
14 filmików
1 sklep internetowy

MYOKO

Debiutująca na rynku polska marka odzieżowa.

Projekt

Przygotowanie strategii i identyfikacji wizualnej marki odzieżowej, kampanii wizerunkowej oraz sklepu internetowego.

Szczegóły projektu

“Beautiful inside, natural outside” – to hasło przewodnie, jakie przyświecało naszej współpracy z debiutującą na rynku marką  odzieżową MYOKO. Nasze działania objęły przygotowanie strategii i jej wdrożenie – od założenia marki, przez key visual oraz kampanię wizerunkową, po uruchomienie sklepu internetowego myoko.pl

Twarzą kampanii promującej zwiewne i kobiece kroje została Anita Sikorska, a za obiektywem stanęła Maja Zmiertka. Wybrane zdjęcia wizerunkowe wzbogaciliśmy grafikami barwnych kwiatów, nawiązującymi do dalekowschodnich inspiracji projektantki i właścicielki MYOKO. Dopełnieniem naszych działań było przygotowanie strategii dla profilu marki na Facebooku i Instagramie oraz witryny sklepu internetowego. Zadbaliśmy także o wzrost rozpoznawalności marki m.in. poprzez działania cross marketingowe, podkreślając w komunikatach polską produkcję i wysoką jakość materiałów.


OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.