fbpx

Galeria wnętrz MERA
social media, nawigacja graficzna

3 profile w social mediach
2
wirtualnych asystentów
76 piktogramów
ponad 200 zdjęć wnętrz na potrzeby nawigacji i social mediów

MERA

Galeria wnętrz w Bielsku-Białej o powierzchni ponad 4000 m2 oferująca szeroki asortyment towarów: od materiałów budowlanych, przez materiały wykończeniowe po meble i akcesoria.

Projekt

Koncepcja i prowadzenie social mediów, stworzenie wirtualnych asystentów i nawigacji graficznej na terenie galerii.

Szczegóły projektu

Kilka miesięcy przed otwarciem galerii w Bielsku-Białej uruchomiliśmy promujące ją profile w mediach społecznościowych. Zróżnicowane  pod względem graficznym posty dopasowane do bogatej oferty galerii wzbogaciliśmy praktycznymi poradami wirtualnych asystentów, których wizerunki pojawiły się również na terenie obiektu. Żeńska postać otrzymała imię Mera, imię męskiego doradcy – Meracjusza – wyłoniliśmy w konkursie na facebookowym profilu marki.

Opracowanie nawigacji to wyzwanie łączące grafikę, typografię i copywriting. Efektem współpracy ze Zleceniodawcą był spójny, przejrzysty projekt oznaczeń, nie budzący żadnych wątpliwości w odwiedzających obiekt klientach. Zaprojektowane przez nas elementy zawierające sugestie i porady miały za zadanie nie tylko ułatwić klientom poruszanie się po galerii, ale także przybliżyć cechy produktów oraz wywołać pozytywne emocje poprzez humorystyczne akcenty.

Z okazji rocznicy otwarcia galerii MERA odświeżyliśmy wygląd postów na Facebooku, kierując się w stronę aktualnych trendów – autentyczności i naturalnego efektu. Każdego miesiąca przygotowywane przez nas treści docierają do setek tysięcy potencjalnych klientów i partnerów biznesowych galerii zarówno dzięki organicznym zasięgom jak i płatnej reklamie.


OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.