fbpx

Galeria SFERA
Custom Publishing

1108 stron
135 000 łącznego nakładu
25000 odsłon wydania on-line
4700 packshotów
220 promowanych marek
162 zdjęcia z sesji promujących sklepy
150 reklamodawców zewnętrznych
40 modeli i modelek na planie
31 sesji zdjęciowych
1 sesja w technologii 360°

Projekt

Magazyn wydawany jest konsekwentnie od wielu lat przez największą na Podbeskidziu galerię handlową – Galerię SFERA. Nadrzędnym celem publikacji jest promocja marek, dostępnych w galerii. Magazyn dystrybuowany jest w nakładzie 15 000 egz. na terenie galerii, w ok. 350 wyselekcjonowanych punktach użyteczności publicznej w promieniu 50 km. Jego zasięg zwiększa dodatkowo wydanie on-line.

Każdy numer “Modnej Sfery” odnosi się do konkretnej tematyki oscylującej wokół mody, urody, stylu życia i designu. Ponad 70-stronicowe wydanie z usztywnianą okładką i nowoczesną grafiką, pozwala na uzyskanie wysokiego wskaźnika czytelnictwa.

Szczegóły realizacji

Nasza agencja juz od 10 lat kompleksowo realizuje ten projekt – od koncepcji wydania, przez kontakt z najemcami, aż po redakcję tekstów, przeprowadzenie autorskich wywiadów (z dziennikarzami, projektantami marek, aktorami, celebrytami, itp.), zapewnienie oprawy graficznej i składu magazynu, zlecenie druku oraz przygotowanie magazynu w wersji on-line . Mocną stroną każdego numeru są autorskie sesje zdjęciowe (studyjne i plenerowe) odnoszące się do tematyki numeru, a docenione m.in. przez jurorów konkursu Szpalty Roku 2014.

Hasło najnowszego numeru magazynu to “Równowaga”. Przemyślany content łączy cele galerii handlowej ze zrównoważoną modą i odpowiedzialnymi zakupami. W numerze zamieściliśmy m.in. tekst kostiumograf Sophie Kuli o eco smart shoppingu, materiał promujący polskie marki z krajową produkcją oraz felieton dr Magdaleny Górnisiewicz o zdrowym balansie w codziennym życiu. Skupiliśmy się na wyeksponowaniu kolekcji i projektów opartych na recyklingu oraz podkreśleniu ekologicznych akcji prowadzonych w galerii.

Wydanie online


OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.