fbpx

Dalia Lingerie
Kampania wizerunkowa

18 zdjęć wizerunkowych
24 zdjęcia lookbookowe
48 zdjęć packshotowych
20 godzin na planie
10 osób w ekipie

Dalia Lingerie

Marka z 22-letnią historią, oferująca szeroki wybór bielizny dla kobiet. Kolekcja marki dostępna jest w kilkunastu salonach firmowych w całej Polsce, w ponad kilkuset sklepach multibrandowych oraz w sklepie internetowym na dalia.pl. Marka stale poszerza listę dystrybucji, m.in. o rynki Europy Zachodniej.

Projekt

Opracowanie i realizacja kampanii wizerunkowych oraz zdjęć lookbookowych i packshotowych.

Szczegóły projektu

Dla marki Dalia Lingerie opracowaliśmy koncepcję, a następnie zrealizowaliśmy produkcję kampanii wizerunkowej, sesji lookbookowej i packshotowej. Do współpracy zaprosiliśmy m.in. Sebastiana Cviqa mającego na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Adidas czy La Mania oraz Emila Zeda – topowego stylistę fryzur współpracującego m.in. z magazynami “Elle”, „Pani”, „Twój Styl” czy „Harper’s Bazaar”. Twarzą kampanii została popularna modelka Ola Kowal. Zrealizowaliśmy sesję studyjną oraz zadbaliśmy o promocję kampanii w Internecie oraz magazynach drukowanych. Zdjęcia produktowe udostępniliśmy w showroomie on-line, z możliwością pobrania dla mediów.


OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.