fbpx

BRANDING

Branding czyli kształtowanie świadomości marki. 

Skutecznie przeprowadzony branding opiera się na przygotowanej strategii marki, w której jasno określamy, co jest jej celem, do kogo kieruje ofertę i jak definiuje swoich odbiorców. Jakie wyznaje wartości i co jest kluczem do jej rozpoznawalności.

Jak to wygląda w praktyce?

Na bazie zdefiniowanej strategii pracujemy nad nazwą, sloganem i logotypem – to trzy istotne elementy, które w połączeniu z ofertą zaczynają definiować markę na rynku, pojawiać się w jej komunikacji, utrwalać w świadomości klientów, budować skojarzenia i potrzeby.
„Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie.”
Dale Carnegie
Kolejnym krokiem jest opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, który nawiguje markę, w jaki sposób eksponować logo i hasło w najróżniejszych materiałach i kanałach komunikacji, np: w wizytówkach, prezentacjach, na papierze firmowym, w ofertach sprzedażowych, formatach reklam i gadżetach. Kompleksowo przygotowany brand book zawiera także wskazówki i wytyczne do czytelnej komunikacji marki w sieci, czyli m.in. wyglądu strony internetowej, newsletterów oraz mediów społecznościowych.

OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka “Jak sprzedawać i budować relacje z klientem nie tylko w trudnych czasach“. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.