STRATEGIA

Marka to znaczenie więcej, niż nazwa i logo. To również konkretna wizja i obietnica, która wymaga spełnienia. Strategia umożliwia analizę dotychczasowych działań i zbudowanie właściwej komunikacji marki.
Za każdym sukcesem naszych realizacji stoi spójna koncepcja oraz konsekwentnie przeprowadzony plan działania. Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania i konkurencję, odpowiemy na pytanie: kim są Twoi klienci, zastanowimy się nad tym, co wyróżnia Twoją markę i z jakimi wartościami chcesz ją utożsamiać. Pamiętaj, że ludzie nie kupują tylko produktu – zastanowimy się, co w Twoim przypadku może przekonać ich do zakupu. Ustalimy realny budżet i podejmiemy działania, które wzmocnią pozycję marki i zwiększą jej sprzedaż.

Zobaczcie nasze wybrane realizacje w tym zakresie:

Projekt ShapeMeUp dla marki Dalia Lingerie.
Kampania „Czanieckie Makarony inspirują w każdej kuchni” połączona z projektem Wszechsmaki.

button_skontaktuj