ShapeMeUp

6000 nakładu custom publishingowego tytułu shapemeup
76 stron magazynu drukowanego
28 kobiet zaproszonych do rozmowy
19 ambasadorek i mikro-influencere promujących markę
16 opublikowanych na portalu rankingów
3 konkursy z 3 zewnętrznymi partnerami

ShapeMeUp

Magazyn drukowany i portal kobiecy w formie bloga – projekty prowadzone dla klienta Dalia Lingerie.

Projekt

Kompleksowa realizacja magazynu i portalu kobiecego – od koncepcji, przez strategię po poszczególne wdrożenia, redakcję, skład, druk i promocję.

Wykonanie

Przygotowanie koncepcji, strategii i kosztorysu, a następnie konsekwentna realizacja projektu shapemeup, w ramach którego pracujemy nad drukowanym magazynem oraz portalem tematycznym. Celem komercyjnym magazynu jest zaprezentowanie szerokiej oferty marki – nowej kolekcji bielizny oraz strojów kąpielowych na sezon wiosna-lato 2017, bielizny modelującej, biustonoszy dla mam karmiących oraz klasycznego basicu. Publikacja zawiera informacje cenne z punktu widzenia klientek oraz dystrybutorów zainteresowanych współpracą z marką, m.in. dokładną tabelę rozmiarów czy obszerny lookbook z dokładnym opisem poszczególnych modeli.

Wykorzystując specyfikę custom publishingu marka dociera z informacjami o swoich działaniach do stałych oraz potencjalnych klientek, odwiedzających salony marki i portal shapemeup.pl. Czytelnictwo magazynu zwiększa dodatkowo współpraca z influencerkami – znanymi kobietami, zapraszanymi do współpracy przy każdym numerze. Tym razem znalazły się wśród nich m.in. Monika Jurczyk „Osa” – pierwsza polska personal shopperka, Aleksandra Rożnowska „Sportsmama” – popularna trenerka mam, Natalia Gacka-Dressler – Mistrzyni Świata w Fitnessie Sylwetkowym, Anita Jancia – aktorka, Joanna Keszka – ekspertka w dziedzinie kobiecej seksualności oraz popularne instagramerki. Każda z nich pozwala na dotarcie do różnych grup odbiorców, w zależności od specyfiki wykonywanego zawodu.