Roy

2000 nakładu magazynu
16 stron mini customu
130 grafik internetowych
36 cytatów o stylu, modzie i życiu

Roy

Marka mody męskiej z trzydziestoletnią tradycją, polską produkcją i doskonałą jakością.

Projekt

Kompleksowa realizacja magazynu i obsługa social mediów.

Wykonanie

Dla marki Roy, producenta mody męskiej, przygotowujemy grafiki i opracowujemy kierunek komunikacji w kanałach social media. Estetyka i charakter komunikatów odwołują się do stylu kolekcji – naturalnych tkanin, smart casualu i dyskretnych detali. Zdjęcia wykorzystywane w grafikach podkreślają klimat marki i jej odbiorców. Mini magazyn stanowi alternatywną formę tradycyjnego katalogu marki, w którym poza bieżącą kolekcją klienta, zostały wykorzystane lifestylowe grafiki, opis i historia marki oraz inspirujące cytaty. W ramach współpracy zaangażowaliśmy także markę Roy w sesją zdjęciową aktorów Teatru Polskiego w Bielsku-Białej.