Projekty niestandardowe

Rebranding Klubu Galerii Sfera

Projekt

Rebranding programu lojalnościowego Klub Galerii Sfera skierowanego do klientów Galerii SFERA, którzy w ramach przystąpienia do niego otrzymują kartę uprawniającą do korzystania ze zniżek, zbierania punktów wymiennych na nagrody oraz brania udziału w różnego rodzaju akcjach promocyjnych.

Szczegóły realizacji

Dla naszego klienta – Galerii Sfera przygotowaliśmy rebranding działającego od kilku lat programu lojalnościowego. Zmiany obejmowały stworzenie nowej strony WWW Klubu Galerii SFERA, przeprowadzanie działań reklamowych i promocyjnych Klubu oraz opracowanie nowej odsłony korzyści: nagród, rabatów, regularnych promocji i konkursów dla klubowiczów. Zaproponowane przez nas nowe hasło Klubu: „Smart shopping – jedna karta, wiele korzyści” było bezpośrednim odwołaniem się do funkcjonalności karty oraz do trendu „inteligentnych zakupów”, czyli odpowiedniej relacji pomiędzy wysoką jakością produktu, jego rozsądną ceną i czasem, jaki poświęciliśmy na jego znalezienie. Przewodnikiem po Klubie Galerii SFERA stała się Lady S., czyli rysunkowa postać pojawiająca się na stronie WWW Klubu, w biuletynach informujących o programie oraz na terenie Galerii SFERA.

Projekt witryny
Projekt witryny

Poszerzenie oferty marki Dalia Lingerie o perfumy

Projekt

Poszerzenie oferty marki o perfumy „My beauty”, nawiązujące do letniej kolekcji bielizny.

Szczegóły realizacji

Kompleksowe wprowadzenie nowego produktu na rynek: od koncepcji, kontaktu z rozlewniami perfum, wyborem zapachu, opracowania identyfikacji wizualnej opakowań, layoutów reklamowych, po strategię komunikacji i promocję nowego produktu w Internecie oraz w magazynach modowo-lifestylowych. Perfumy dostępne są w sklepie internetowym na: dalia.pl oraz w salonach firmowych marki.

Perfumy My Beauty
Perfumy My Beauty

Czanieckie z pasją / Czanieckie Makarony

Projekt

Zainicjowanie akcji „Czanieckie z pasją”, zrzeszającej pod jednym szyldem działania marki z zakresu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu).

Szczegóły realizacji

Marka Czanieckie Makarony już od kilku sezonów wspiera ludzi aktywnych, sponsoruje imprezy sportowe i propaguje zdrowy styl życia. Aby lepiej komunikować tego typu działania, zaproponowaliśmy stworzenie projektu „Czanieckie z pasją”. Rozbudowaliśmy współpracę ze sportowcami i przejęliśmy kontakt z organizatorami imprez sportowych wspieranych przez markę. Projekt „Czanieckie z pasją” wykorzystywany jest również w komunikacji na portalu marki, na którym publikujemy m.in. przepisy z wykorzystaniem makaronów błonnikowych oraz porady dotyczące zdrowego stylu życia.
Wśród sportowców wspieranych przez Czanieckich znajdują się m.in.: Dorota Łaba – ambasadorka projektu oraz akcji „Biegam, bo lubię” firmująca swoim nazwiskiem linię makaronów z błonnikiem, zawodnicy Klubu Sportów Walki Berserker’s Team Bielsko-Biała – jednen z najlepszych klubów MMA w Polsce, kulturysta Jacek Ratusznik, który w zakończonych niedawno zawodach IFBB Diamond Cup na Słowacji zdobył swoje kolejne Złoto oraz Tomasz Klisz – zwycięzca w cypryjskim Limassol Marathon.

Layout reklamy z ambasadorką Dorota Łabą
Layout reklamy z ambasadorką Dorota Łabą

Międzynarodowa współpraca artystyczna w ramach realizacji magazynu dla Galerii SFERA

Projekt

Wykonanie przez szkockiego artystę ilustracji modowych, opublikowanych w magazynie Modna Sfera jesień-zima 2014.

Szczegóły realizacji

Aby podnieść atrakcyjność magazynu, realizowanego dla bielskiej galerii handlowej, zaprosiliśmy do współpracy szkockiego ilustratora i Visual Merchandisera Seána Ó Cathasaigh’a, mającego na swoim koncie m.in. projekty witryn dla Harvey Nichols w Wielkiej Brytanii – jednej z największych sieci luksusowych centrów handlowych na świecie. Efektem naszej kooperacji było stworzenie ilustracji modowych i opublikowanie ich w magazynie Galerii Sfera. Ilustracje odnosiły się do hasła numeru: Read Me i łączyły techniką collage’u rysunek żurnalowy z wyciętymi fragmentami gazet.

Ilustracja Seána Ó Cathasaigh
Ilustracja Seána Ó Cathasaigh’a

 

Projekt perfum dla marki By Dziubeka

O marce

Marka By Dziubeka od ponad 10 lat oferuje bardzo zróżnicowaną biżuterię dla kobiet i mężczyzn. Jej nazwa wzięła się od imienia i nazwiska właścicielki Anny Dziubek, projektantki biżuterii i Dyrektor Kreatywnej. Obecnie marka współpracuje z kilkuset odbiorcami hurtowymi i znanymi sieciami jubilerskimi oraz eksportowana jest do kilkunastu krajów.

Projekt

Z okazji obchodzonego 10-lecia istnienia, zaproponowaliśmy marce wprowadzenie do oferty perfum, inspirowanych jedną z linii biżuterii. Zaprojektowaliśmy wizualizację flakonów, opakowań i layoutów reklamowych..

Szczegóły realizacji

Projekt nawiązywał do linii biżuterii Natural, dlatego kolorystyka flakonu i opakowania pozostały spójne z przyjętą w Brand booku marki koncepcją. Na layoutach wykorzystaliśmy zdjęcia wizerunkowe, wykonane przez nas specjalnie z okazji jubileuszu marki.
Projekt perfum dla marki By Dziubeka
Projekt perfum dla marki By Dziubeka