Dalia Lingerie
content marketing

308086 aktywności w social mediach
13421 fanów na Facebooku
14500 największy zasięg organiczny posta
51316 odsłon bloga
466 postów na Instagramie
323 autorskich zdjęć produktów
310 postów na Facebooku
60 artykułów na blogu
28 layoutów reklamowych
10 wywiadów na blogu
10 ekspertów
9 konkursów w social mediach
6 ambasadorek projektu
0,02 gr koszt aktywności fana
2 magazyny customowe

Dalia Lingerie

Marka z 22-letnią historią, oferująca szeroki wybór bielizny dla kobiet. Kolekcja marki dostępna jest w kilkunastu salonach firmowych w całej Polsce, w ponad kilkuset sklepach multibrandowych oraz w sklepie internetowym na: dalia.pl. Marka stale poszerza listę dystrybucji, m.in. o rynki Europy Zachodniej.

Projekt

Kompleksowe działania content marketingowe dla marki Dalia Lingerie, które prowadzimy od stycznia 2016 r., łączą kilka obszarów: social media (Facebook, Instagram), blog, magazyn custom publishingowy oraz promocję marki w Internecie i ogólnopolskich magazynach modowo-lifestylowych. Wszystkie działania łączy wspólne hasło #ShapeMeUp, odnoszące się do tego, jak Dalia kształtuje kobiety – w sensie dosłownym (bielizna kształtuje ciało), jak i przenośnym (tworzenie społeczności kobiet wyznających zasadę, że piękno to nie wiek czy rozmiar).

Szczegóły realizacji

Nasza agencja zajmuje się opracowaniem materiałów na bloga i jego obsługą techniczną, kreowaniem wizerunku marki w social mediach, client service na fanpejdżach, tworzeniem autorskich zdjęć na Instagrama, współpracą z blogerkami i ekspertami marki oraz kompleksową realizacją magazynu #ShapeMeUp.

Blog shapemeup.pl łączy kobiety w różnym wieku, prezentując teksty o charakterze lifestylowym, autorskie wywiady oraz porady przygotowane we współpracy z ekspertami w dziedzinach beauty, fit i fashion. Takie działania budują zaufanie czytelników, pozwalają na stworzenie autorskiego, dobrze pozycjonowanego contentu. Tematyka artykułów współgra z klimatem kampanii marki, koresponduje z jej hasłem przewodnim i aktualnymi akcjami kierowanymi do kobiet, takimi jak miesiąc walki z rakiem piersi, Dzień Kobiet, Dzień Matki, itp. Blog sprzężony jest ze sklepem internetowym marki, co pomaga w przekierowaniu ruchu i zdobyciu nowych klientów. Działania na blogu promowane są głównie na Facebooku marki.

Uzupełnieniem portalu shapemeup.pl jest magazyn custom publishingowy o tym samym tytule, dystrybuowany w salonach firmowych marki w całej Polsce. To ponad 70-stronicowa, elegancko wydana publikacja , zawierająca informacje i zdjęcia z kampanii, zdjęcia wizerunkowe i lookbookowe, kompozycje packshotów w odniesieniu do stylu popularnych celebrytek i blogerek, autorskie artykuły poruszające tematykę kobiet oraz porady modowe i kosmetyczne ekspertów współpracujących z marką. Do współpracy przy drugim wydaniu magazynu zaprosiliśmy m.in. Monikę Mrozowską – propagatorkę zdrowego odżywiania się związaną m.in. z „Dzień Dobry TVN”, autorkę kilku książek kucharskich oraz Karolinę Bujak, Redaktor Naczelną portalu MamaDu.