Nasz 2016 w liczbach

Nasz 2016 w liczbach

Rok 2016 w liczbach, czyli jak wyglądał rozkład sił w contencie, który przygotowaliśmy na fanpejdże, blogi firmowe i social media naszych klientów? Ile godzin spędziliśmy na planie zdjęciowym i filmowym? Zobaczcie podsumowanie w wersji instant.

989 autorskich zdjęć na Instagram
415 minut programu WszechSmaki.TV
304 strony magazynów custom publishingowych
128 zdjęć packshotowych
60 godzin na planie filmowym
108 publikacji na blogach marek
42 odcinki vloga kulinarnego
35 godzin na planie zdjęciowym
30 zdjęć wizerunkowych
38 zdjęć lookbookowych
14 popularnych trenerów i podróżników zaproszonych do programu
8 kulinarnych tutoriali w ramach Szkoły Gotowania
2 sezony programu kulinarnego WszechSmaki.TV

Nagrody

Główna Nagroda w kategorii Portal tematyczny dla klientów za portal wszechsmaki.pl Czanieckich Makaronów w konkursie Power of Content Marketing Awards – Szpalty Roku 2016. Jurorzy dostrzegli kreatywność i różnorodność contentu oraz atrakcyjny sposób budowania wizerunku marki. Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska.