DaliaChallenge – nowa komunikacja marki

DaliaChallenge – nowa komunikacja marki

Seksualność, organizacja czasu i czytelnictwo – co łączy ze sobą te trzy zagadnienia? Razem z marką Dalia Lingerie zaczynamy nowy, pełen wyzwań sezon. Motywowanie do podejmowania wyzwań jest tematem przewodnim w komunikacji marki na 2017 rok. Pod hasłem #DaliaChallenge kryją się różne działania, prowadzone na wszystkich kanałach marki – blogu shapemeup.pl, w social mediach, magazynie custom publishingowym oraz w sklepie on-line.

Coś więcej, niż bielizna

Dalia tworzy społeczności kobiet, które łączy coś więcej, niż zamiłowanie do pięknej bielizny. Zaproszeni do współpracy eksperci poruszają ważne z punktu widzenia kobiet tematy, nierzadko te niszowe, których trudno szukać na portalach lifestylowych. Dzielą się fachową wiedzą, podaną w przystępny sposób.

Siła influencerów

Aby zwiększyć zasięg komunikacji, marka zaprosiła do współpracy m.in. Sportsmamę – trenerkę i vlogerkę Aleksandrę Rożnowską, Monikę Jurczyk, czyli pierwszą polską personal shopperkę oraz Joannę Keszkę – ekspertkę w dziedzinie kobiecej seksualności, autorkę książek i scenariuszy erotycznych. Ich porady publikowane będą na blogu, w magazynie oraz w social mediach. Wszystko po to, aby w myśl hasła #DaliaChallnge motywować do działania.

dalia_slider_ambasadorki1

Jakie wyzwania?

Marka motywuje do podjęcia aktywności fizycznej, do zadbania o swoje zdrowie – propagując wiedzę nt. profilaktyki raka piersi i wzmacniania mięśni dna miednicy oraz do szeroko rozumianego rozwoju osobistego – promując m.in. czytelnictwo w ramach akcji #ChallengeBook. Jak wiadomo – nic tak nie skłania do działania, jak historie konkretnych ludzi, dlatego na blogu pojawią się również wywiady ze zwykłymi kobietami, za którymi stoją niezwykłe historie. Marka zaprasza do współtworzenia bloga także jego czytelników, którzy mogą sugerować warte poruszenia tematy lub dzielić się swoimi doświadczeniami.

Lifting wizerunkowy

Nowa identyfikacja wizualna bloga i magazynu custom publishingowego marki została ujednolicona, zgodnie z aktualnymi trendami – treści uzupełniają klimatyczne zdjęcia, gify oraz krótkie filmy. Logotyp, odzwierciedlający złożoność kobiecej natury, stanowi wariację na temat fontu Didot, który niezmiennie kojarzony jest ze światem mody.